Susisiekite telefonu
0
0,00 €

Garantijos pratęsimas

SKC

 

„iDeal“ parduotuvėse įsigytoms prekėms galite pratęsti garantinį laikotarpį net iki 5 metų.

„Serviso kontraktų centro“ (SKC) garantijos pratęsimas – tai garantinio aptarnavimo paslauga, pratęsianti standartinę gamintojo garantiją iki 3, 4 arba 5-erių metų. Pratęsta garantija apima visus gedimus numatytus gamintojo garantijoje.

Garantinį laikotarpį galite pratęsti visiems „iDeal“ parduotuvėse parduodamiems „Mac“ kompiuteriams, planšetiniams kompiuteriams „iPad“ ir mobiliesiems telefonams „iPhone“. Tai galite padaryti per 30 dienų nuo įrenginio įsigijimo datos.

 

Garantijos pratęsimas (privatiems pirkėjams) iki 3 metų iki 4 metų iki 5 metų
Įprastas planas - iPhone, iPad, iMac, Mac mini, Mac Pro 7% 10% 13%
Įprastas planas - MacBook, MacBook Air, MacBook Pro 10% 13% 16%
       
Keitimo planas - iPhone, iPad, iMac, Mac mini, Mac Pro 15% 20% 25%
Keitimo planas - MacBook, MacBook Air, MacBook Pro 15% 20% 25%
       
Multi planas - iPhone, iPad, iMac, Mac mini, Mac Pro 4% 7% 10%
Multi planas - MacBook, MacBook Air, MacBook Pro 7% 10% 13%

 

Garantijos pratęsimas (verslo klientams) iki 2 metų iki 3 metų iki 4 metų
Įprastas planas                                                                  15% 20% 25%

 

Keitimo planas – planas, kurio galiojimo metu sugedus prekei, ji bus ne remontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

Multi planas – planas, kuriuo gali pasinaudoti pirkėjai perkantys pratęstą garantiją dvejoms prekėms ir daugiau, taip sutaupydami, nes šio plano kaina yra pigesnė. 

Garantijos pratęsimo kaina yra lygi lentelėje nurodytam procentui nuo įrenginio kainos.

Išsamių garantijos pratęsimo sąlygų teiraukitės „iDeal“ parduotuvėse.

Ką daryti sugedus įrenginiui?  

Galite kreiptis į Serviso centrus:

„iDeal“ servisas M. K. Čiurlionio g. 19, Vilniuje (Darbo laikas: I-V 10:00 - 19:00).

„iDeal“ servisas Islandijos pl. 32, Kaune (Darbo laikas: I-V 10:00 - 19:00).

Arba „iDeal“ parduotuves:

PPC „Ozas“, Vilnius (Darbo laikas: I-VI 10:00 - 22:00; VII 10:00 - 21:00).

PLC „Panorama“, Vilnius (Darbo laikas: I-VII 10:00 - 22:00).

PC „Akropolis“, Kaunas (Darbo laikas: I-VII 10:00 - 21:00).

PC „Akropolis“, Klaipėda (Darbo laikas: I-VII 10:00 - 21:00).

PLC „Mega“, Kaunas (Darbo laikas: I-VII 10:00 - 21:00).

Taip pat galite skambinti telefonu: +370 5 2151632, +370 37 216145 arba rašyti el. paštu support@ideal.lt.