Servisas
Authorised Service Provider

Mokamos paslaugos

 

Bendros aptarnavimo nuostatos:

  • Klientas pareiškia, kad yra informuotas apie tai, jog įrenginyje esantys duomenų, informacijos, programų ir specialios konfigūracijos nustatymų, vykdant gedimo šalinimo darbus, gali būti neįmanoma išsaugoti ir jie gali būti prarasti. iDeal Servisas neatsako už gedimo šalinimo metu įvykusį duomenų praradimą.
  • Dalių ar viso įrenginio keitimo atveju, išlieka galioti pradinio įrenginio garantija. Senasis įrenginys ar pakeistos dalys, negrąžinamos.
  • Negarantiniams įrenginiams, atsisakius remonto bus taikomas diagnostikos mokestis: 43 € „Mac" įrenginiams, 33 € „iOS" ir kitiems įrenginiams.
  • Vykdant aptarnavimo ir gedimo šalinimo darbus, gali tekti pašalinti Įrenginyje esančią informaciją, SIM korteles, apsaugines plėveles ar kitus priedus.
  • Klientas sutinka, kad iDeal servisas atliktų tokius informacijos ir/ar priedų pašalinimus, jei to reikia aptarnavimo darbų atlikimui ir yra informuotas, kad gali būti atvejų, kad informacijos ar priedų negalima atstatyti į pirminę padėtį po darbų atlikimo.
  • Klientas asmeniškai atsako už įrenginio duomenų atsarginių kopijų padarymą ir išsaugojimą ir/ar Įrenginio duomenų perkėlimą į kitas laikmenas, įrenginius ir/ar nuotolines saugyklas.
  • Servise galima užsakyti įrenginio duomenų perkėlimo paslaugą už papildomą mokestį, tačiau net ir įrenginio duomenų perkėlimo paslaugos užsakymo atveju, iDeal negarantuoja, kad Iįrenginio duomenis bus įmanoma perkelti ir/ar atstatyti. Jeigu užsakius paslaugą, įrenginio duomenų nėra galimybės perkelti, mokestis neimamas.
  • Jei klientas neatsiima prekės per 6 mėn., iDeal servisas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.
  • Pristačius įrenginį į iDeal autorizuotą serviso centrą garantiniam aptarnavimui, gedimo šalinimo būdus ir tvarką turi teisę nustatyti iDeal LT, vadovaujantis gamintojo numatytomis taisyklėmis.