Išmintingas būdas turėti iPhone, Mac, iPad, ir Apple Watch.
Kaip veikia Smart Deal?
Smart Deal – tai lizingas su likutine verte, todėl jūsų mokamos mėnesio įmokos bus mažesnės. Sudarius sutartį iškart naudokitės naujuoju „Apple“ įrenginiu, o artėjant sutarties pabaigai galėsite savo įrenginį atsinaujinti arba pasilikti sau, išmokant jo likutinę vertę iškart arba tęsiant mėnesinius mokėjimus, kol baigsis sutartis.
Kodėl verta rinktis Smart Deal? 
  • Net iki 30% mažesnės mėnesinės įmokos nei su standartiniu lizingu.
  • Kas 24 ar 36 mėnesius tavo „Apple“ įrenginį pakeisime nauju.
  • Nebūtina niekur eiti iš namų. Smart Deal galėsite sudaryti sutartį ir pirkdami internetu.
  • „iDeal“ ekspertai visada padės perkelti duomenis iš vieno įrenginio į kitą visiškai nemokamai.
Viskam – tik viena įmoka kas mėnesį
Su Smart Deal galite pirkti ne tik kelis skirtingus įrenginius, bet ir daugybę „Apple” priedų bei „iDeal“ paslaugų ir itin paprastai už viską atsiskaityti – kas mėnesį viena įmoka.
Trys žingsniai ir naujas įrenginys jūsų
  • Išsirinkę ir įsidėję įrenginį į krepšelį, pasirinkite mokėjimą, sudarant Smart Deal sutartį.
  • Įrenginį išsiųsime jums į namus arba galėsite jį atsiimti „iDeal“ salone, kur perkelsime visus jūsų duomenis iš senojo įrenginio nemokamai.
  • Baigiantis Smart Deal sutarčiai, jums priminsime ir padėsime atsinaujinti.
Turite daugiau klausimų?

Skambinkite Smart Deal pagalbos linija: +37052393291
Arba rašykite

Tvarumas
Galite jaustis ramiai. Siekdami taupyti žemės resursus, jūsų senuoju „Apple“ įrenginiu, deramai pasirūpinsime. 

* Pilnas išpirkimo terminas priklauso nuo įrenginio modelio ir vertės.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.

Už „iPhone“ gali mokėti mažiau! 

„iDeal“ salone arba internetu, išsirink norimą „iPhone“ modelį ir kas mėnesį už jį mokėk iki -30% mažiau. Visuose „iDeal“ salonuose padėsime aktyvuoti ar perkelti duomenis į tavo naująjį „iPhone“ – visiškai nemokamai, arba naują įrenginį atsiųsime tau tiesiai į namus.

Atrask sau tinkamiausią

Dar daugiau galimybių! 

Į vieną sutartį, lengvai įtrauksi ir daugiau trokštamų „Apple“ įrenginių, jeigu jų įsigijimo trukmė sutampa, o taip pat ir draudimą ar kitas „iDeal“ paslaugas.

Išsirink „Apple” priedus
Už viską galėsi mokėti dar patogiau – viena mėnesine įmoka.
  • Kartu su „Smart Deal“ gali įsigyti ir „Apple Power Adapter“ arba „MagSafe“ įkroviklius, kurie leis naująjį „iPhone“ krauti be laidų.
  • Išsirink, specialiai „iPhone“ sukurtas, „MagSafe“ apsaugas ir dėklus, kurie dėl įtaisytų magnetų sistemos, stebuklingai priglunda vienas prie kito ir taip užtikrina, visų laikų sparčiausią ir lengviausią įkrovimą belaidžiu būdu.
  • Tau talkins ir nepamainomas „iPhone“ kompanionas – naujos kartos „AirPods Pro“ ausinės, kurios atvers dar daugiau galimybių klausytis mėgstamos muzikos, dalyvauti vaizdo skambučiuose ir taps ištikimiausiu sporto partneriu.
 
iPhone 14 128GB

iPhone 14 128GB

- Sutartis sudaroma iPhone išsimokėjimui per 36 mėn. su grąžinimo galimybe po 24 mėn.

- Po 24 mėn. gali pasikeisti 1 savo iPhone į naujausią modelį ir sudaryti naują sutartį.

- Jei po 24 mėn. nenori grąžinti savo iPhone, sutartis lieka galioti dar 12 mėn., o telefonas lieka tau.

24 mėn. 36 mėn.
Telefono kaina
999.00 €
Sutarties kaina, jei po 24 mėn. telefonas grąžinamas
779.76 €
Likutinė vertė po 24 mėn.
389.88 €
Sutarties kaina, jei telefonas pasiliekamas iki sutarties pabaigos
1169.64 €
Pradinis įnašas
0 €
Standartinis lizingas: įmoka per mėnesį
48.62 €/mėn.
Smart Deal: įmoka per mėnesį
32.49 €/mėn. *
Smart Deal: įmoka per dieną
1.07 €/d.
2 Smart Deal paslaugos kaina: 170.64 € (įskaičiuota į sutarties kainą, grąžinama lygiomis dalimis per visą sutarties galiojimo laikotarpį). Lizingo sutartis: skolinantis 1169.64 €, kai sudaroma 36 mėn. sutartis, fiksuota metinė palūkanų norma - 0%, mėnesinis administravimo mokestis – 0 Eur, sutarties sudarymo mokestis – 0% (grąžinamas lygiomis dalimis per visą sutarties galiojimo laikotarpį), mėnesio įmoka – 32.49 €, bendra sumokama suma – 1169.64 €, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma – 0%.
Finansavimo partneris: inBank
Turite daugiau klausimų?

Skambinkite Smart Deal pagalbos linija: +37052393291
Arba rašykite

1. Įrenginio būklės reikalavimai atpirkimui:
  • įrenginys turi nebūti pažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens;
  • įrenginį turi būti galima įjungti, o tai padarius jis turi neišsijungti
  • negali trūkti jokių dalių (varžtelių, mygtukų, SIM dėklo ir pan.)
  • įkrovimo lizdas turi būti nepažeistas;
  • turi veikti visos įrenginio funkcijos (kameros, garsiakalbiai, mikrofonai ir pan.);
  • turi būti atsijungta nuo „iCloud”;
  • turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.

Kaip atsinaujinti savo turimą įrenginį?
Paprasta.
a
Grąžinkite savo įrenginį ir gaukite naują
(po 24 mėnesių)
b
Grąžinkite savo įrenginį ir nutraukite sutartį
(po 24 mėnesių)
c
Tęskite mokėjimus ir pasilikite savo įrenginį
(po 36 mėnesių)*
Patogu.
iDeal Store
Atsinaujink parduotuvėje
iDeal Store Atsinaujink parduotuvėje

Užsuk į vieną iš mūsų parduotuvių ir padėsime tau atsinaujinti savo „iPhone“ bei greitai perkelti duomenis iš turimo.

Plačiau
1
Atvykite į bet kurią iDeal parduotuvę

Sužinokite, kuri mūsų parduotuvė yra arčiausiai jūsų.

New iPhone
2
Išsirinkite naująjį iPhone

Atvykite išbandyti naujausius „iPhone“ modelius, o mūsų iDeal ekspertai Jums visada padės ir patars.

We will check your iPhone
3
Patikrinsime jūsų iPhone

iDeal ekspertai įvertins jūsų dabartinio „iPhone“ būklę.

New contract
4
Pasirašykite naują Smart Deal sutartį

Pasirašant naują sutartį turėsite atlikti tapatybės patvirtinimą. Tai padarysite paspausdami nuorodą, gautą SMS žinute.

New contract
5
Paruoškite savo naująjį iPhone naudojimui

Jei norėsite, mūsų iDeal ekspertai Jums visada padės perkelti duomenis ir aktyvuoti naują „iPhone“. Ir tai visiškai nemokamai.

iDeal Store
Atsinaujink internetu
iDeal Store Atsinaujink internetu

Visiškai naują „iPhone“ galime pristatyti tiesiai į tavo namus. Tau tereiks atlikti kelis paprastus veiksmus.

Plačiau
New iPhone
1
Įvertinkite savo dabartinį iPhone

Patikrinkite, ar jūsų „iPhone“ atitinka sutartyje nustatytas kokybės sąlygas:

  • 1. Turi nebūti pažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens;
  • 2. Jį turi būti galima įjungti, o tai padarius jis turi neišsijungti;
  • 3. Negali trūkti jokių dalių (varžtelių, mygtukų, SIM dėklo ir pan.);
  • 4. Įkrovimo lizdas turi būti nepažeistas;
  • 5. Turi veikti visos įrenginio funkcijos (kameros, garsiakalbiai, mikrofonai ir pan.);
  • 6. Turi būti atsijungta nuo „iCloud”;
  • 7. Turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų.
2
Pasirinkite naująjį iPhone
iPhone 14 128GB

iPhone 14 128GB

- Sutartis sudaroma iPhone išsimokėjimui per 36 mėn. su grąžinimo galimybe po 24 mėn.

- Po 24 mėn. gali pasikeisti 1 savo iPhone į naujausią modelį ir sudaryti naują sutartį.

- Jei po 24 mėn. nenori grąžinti savo iPhone, sutartis lieka galioti dar 12 mėn., o telefonas lieka tau.

24 mėn. 36 mėn.
Telefono kaina
1039.00 €
Sutarties kaina, jei po 24 mėn. telefonas grąžinamas
806.88 €
Likutinė vertė po 24 mėn.
403.44 €
Sutarties kaina, jei telefonas pasiliekamas iki sutarties pabaigos
1210.32 €
Pradinis įnašas
0 €
Standartinis lizingas: įmoka per mėnesį
50.56 €/mėn.
Smart Deal: įmoka per mėnesį
33.62 €/mėn. *
Smart Deal: įmoka per dieną
1.11 €/d.
2 Smart Deal paslaugos kaina: 171.32 € (įskaičiuota į sutarties kainą, grąžinama lygiomis dalimis per visą sutarties galiojimo laikotarpį). Lizingo sutartis: skolinantis 1210.32 €, kai sudaroma 36 mėn. sutartis, fiksuota metinė palūkanų norma - 0%, mėnesinis administravimo mokestis – 0 Eur, sutarties sudarymo mokestis – 0% (grąžinamas lygiomis dalimis per
Sign new contract
3
Pasirašykite naują Smart Deal sutartį

Patvirtinę savo tapatybę ir prisijungę prie sistemos, pamatysite besibaigiančią „Smart Deal“ sutartį, kurią galite atnaujinti.

Choose delivery method
4
Pasirinkite pristatymo būdą

Galite rinktis pristatymą į namus, pristatymą į paštomatą, arba atvykti į vieną iš mūsų parduotuvių ir patys atsiimkite savo naująjį „iPhone“. Jei pasirinksite naują „iPhone“ atsiimti parduotuvėje, nepamirškite atnešti savo dabartinio „iPhone“ ir mes padėsime jums atlikti tolesnius atnaujinimo veiksmus.

5
Gaukite naująjį iPhone ir paruoškite jį naudojimui
Receive your new iPhone and set it up

Spauskite čia ir sužinokite, kaip paruošti naująjį „iPhone“ ir perkelti duomenis bei nustatymus iš senojo prietaiso.

Prieš pradėdami instaliaciją, pasirinkite laiką, kai kelias minutes nereikės naudotis dabartiniu įrenginiu.

Jei jums reikia pagalbos, rašykite, skambinkite arba apsilankykite artimiausioje iDeal parduotuvėje ir mes mielai padėsime. Ir tai visiškai nemokamai.

Send your old iPhone back
6
Grąžinkite atgal senąjį iPhone

Kartu su naujuoju „iPhone“ gausite papildomą siuntimo dėžutę, į kurią, supakavus senajį „iPhone“ grąžinkite jį į iDeal per 14 dienų.
Kai paruošite naująjį „iPhone“ naudojimui ir perkelsite duomenis, būtinai parenkite senąjį „iPhone“ grąžinimui, vadovaudamiesi el. laiške pateiktomis instrukcijomis, tada supakuokite jį į dėžutę ir išsiųskite mums.

Turite daugiau klausimų?

Skambinkite Smart Deal pagalbos linija: +37052393291
Arba rašykite

Kuris naujasis iPhone jums labiausiai tiks?
iPhone 14 iPhone 14

nuo 33,62 €/mėn.

Plačiau
iPhone 14 iPhone 14 Plus

nuo 38,48 €/mėn.

Plačiau
iPhone 14 iPhone 14 Pro

nuo 43,66 €/mėn.

Plačiau
iPhone 14 iPhone 14 Max

nuo 48,51 €/mėn.

Plačiau
Verta atnaujinti
Upgrade iPhone

Mokėkite mažiau ir turėkite naujausią įrenginį:

  • Kas dvejus metus turėkite patį naujausią „iPhone“ modelį;
  • Mėnesinės įmokos bus net iki 30 % mažesnės lyginant, su standartiniu lizingu.
New iPhone

Atnaujinimas naudojant „Smart Deal“ yra tvarus:

Jūsų senąjį „iPhone“ mes tvariai perdirbsime ar rasime jam naujus namus, siekdami taupyti žemės resursus.

* Pilnas išpirkimo terminas priklauso nuo įrenginio modelio ir vertės.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.

Smart Deal D.U.K.
Turite klausimų?

Skambinkite Smart Deal pagalbos linija: +37052393291
Arba rašykite

Kas yra Smart Deal?
Kas yra Smart Deal?
Tai išmanus būdas pirkti „Apple” įrenginius: klientas gauna įrenginį už 0 € ir moka už jį palyginti nedideles mėnesines įmokas. Po 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio: 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) jis gali grąžinti seną įrenginį ir pasirinkti naują pageidaujamą modelį. Senąjį įrenginį mes tvariai perdirbsime ar rasime jam naujus namus, siekdami taupyti žemės resursus.
Ar Smart Deal gali pasinaudoti ir verslo klientai?
Ne, Smart Deal paslauga teikiama tik fiziniams asmenims.
Ar Smart Deal yra nuomos paslauga?
Smart Deal yra mokėjimo sprendimas, suteikiantis galimybę klientui atsiskaityti už „Apple” įrenginius (Apple Watch, iPhone, iPad, Mac) mokant mėnesines įmokas. Po 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio: 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) klientas gali nuspręsti, ar keisti įrenginį nauju, ar tęsti mokėjimus iki sutarties laikotarpio pabaigos ir pasilikti įrenginį.
Kokius įrenginius galima įsigyti pasinaudojant Smart Deal?
Šiuo metu klientai gali įsigyti „iPhone“ telefonus, „Apple Watch“ laikrodžius, „iPad“ planšetinius bei visus „Mac“ kompiuterius pasinaudodami Smart Deal. Stengiamės plėsti asortimentą, kad ateityje klientai galėtų įsigyti kitų Apple įrenginių.
Ar galima įsigyti kelis įrenginius pasinaudojant Smart Deal?
Taip, klientai gali įsigyti kelis įrenginius pasinaudodami Smart Deal. Pagal vieną sutartį galima pirkti tik tuos įrenginius, kurių keitimo nauju periodiškumas yra toks pat (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad). Jei klientas nori įsigyti du įrenginius, kurių vieno keitimo nauju periodiškumas yra 24 mėnesiai, o kito – 36 mėnesiai, jis turi juos pirkti sudarydamas dvi atskiras Smart Deal sutartis.
Sutarties sudarymas
Kas yra Smart Deal paskolos laikotarpis?

Tai laikotarpis, per kurį klientas moka mėnesines įmokas bankui, jei nusprendžia pasilikti senąjį įrenginį ir nesirinkti naujo, kai ateina keitimo nauju metas. Paskolos laikotarpis nustatomas atsižvelgiant į įrenginį ar įrenginius, pasirinktus pagal Smart Deal (32 mėn. - Apple Watch, 33 arba 36 mėn. - iPhone, 46 mėn. - iPad, 46 arba 50 mėn. - Mac (paskolos laikotarpis gali keistis, jeigu į sutartį taip pat įtraukiama ir aksesuarų)). Paskolos laikotarpis nustatomas toks, kad po įrenginio keitimo nauju laikotarpio einančių mokėjimų suma būtų lygi įrenginio likutinei vertei.

Pavyzdžiui, klientas perka iPhone su galimybe jį pakeisti nauju po 24 mėnesių. Paskolos laikotarpis - 36 mėnesiai. Jei atėjus 24 mėnesiui klientas nusprendžia nekeisti įrenginio nauju, jis gali toliau mokėti mėnesines įmokas dar 12 mėnesių (iš viso 36 mėnesius) ir pasilikti gaminį.

Kas yra likutinė vertė ir kaip ji apskaičiuojama?
Likutinė vertė Smart Deal programoje reiškia įrenginio kainą po 24 arba 36 mėnesių, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad). Jei klientas nusprendžia įrenginį keisti nauju, likutinė vertė yra padengiama automatiškai ir senoji sutartis nutraukiama (su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus).
Kodėl turiu sudaryti sutartį su banku ir kokiam laikotarpiui?

Bankas finansuoja įrenginio įsigijimą ir pirkimo metu išduoda paskolą. Sutarties galiojimo trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio ir yra nurodyta sutartyje (32 mėn. - Apple Watch, 33 arba 36 mėn. - iPhone, 46 mėn. - iPad, 46 arba 50 mėn. - Mac).

Jei klientas nori keisti įrenginį nauju po 24 arba 36 mėnesių, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad), jis išsirenka naują įrenginį ir sudaro naują Smart Deal sutartį. Tada iš kliento organizuojamas panaudoto įrenginio nupirkimas ir senoji sutartis nutraukiama (su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus).

Ar galiu pakeisti paskolos sutarties trukmę?
Paskolos sutarties trukmė negali būti keičiama. Smart Deal programa parengta taip, kad apimtų nustatytą laikotarpį.
Ar į Smart Deal sutartį galima įtraukti aksesuarų?
Taip, galima. Aksesuarai neturi likutinės vertės ir jiems nėra taikoma atsinaujinimo galimybė - jie tiesiog perkami išsimokėtinai, kaip su įprasta lizingo sutartimi. Kadangi aksesuarai neturi likutinės vertės, jų išsimokėjimo laikotarpis sutampa su Smart Deal įrenginio atsinaujinimo laikotarpiu (24 mėn. - iPhone, Apple Watch. 36 mėn. - Mac, iPad atveju). Pvz., su Smart Deal perkant iPhone ir AirPods ausines, už ausines atsiskaitoma per pirmuosius 24 mėn.
Mokėjimai
Kiek reikia sumokėti už įrenginį?
Mokėtiną sumą sudaro įrenginio kaina ir Smart Deal paslaugos kaina, išdalytos visam paskolos laikotarpiui mėnesinėmis įmokomis. Jei atėjus keitimo metui klientas nusprendžia pasinaudoti galimybe atsinaujinti, viso sumokamos 24 arba 36 mėnesinės įmokos (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio: 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad). Jei klientas nusprendžia nesinaujinti, tik išsipirkti jau turimą įrenginį, jis sumoka likusias mėnesines įmokas iki sutarties laikotarpio pabaigos.
Kaip apskaičiuojamos mėnesinės įmokos?
Vieną mėnesinę įmoką sudaro įrenginio ir Smart Deal paslaugos kainų, paskirstytų per lizingo laikotarpį, dalys. Nėra jokių papildomų palūkanų ar mokesčių.
Kodėl naudojantis Smart Deal įrenginio kaina yra didesnė nei pirkimo kaina, kuri būtų mokėtina iš karto?
Kaina perkant su Smart Deal yra šiek tiek didesnė, nes prisideda Smart Deal paslaugos mokestis, kurį sudaro lizingo paslauga bei logistikos, susijusios su naudoto įrenginio tolimesniu realizavimu (tokie kaip patikra, transportavimas, naujo savininko suradimas arba pasirūpinimas perdirbimu), kaštai.
Ar pasirašydamas Smart Deal sutartį galiu sumokėti pradinį įnašą?
Ne, tokios galimybės nėra.
Ar įrenginys priklauso klientui?
Taip. Klientas moka 24 arba 36 mėnesius, kad galėtų naudotis įrenginiu. Priklausomai nuo pasirinkto įrenginio, po 24 arba 36 mėnesių (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) jis gali jį pakeisti nauju parduodamas atgal už fiksuotą kainą pagal Smart Deal programą. Jei klientas nori pasilikti įrenginį, jis taip pat atlieka likusius mokėjimus iki paskolos sutarties pabaigos ir tuomet įrenginys priklauso jam.
Ką daryti, jei įrenginys apgadinamas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?

Jei įrenginys apgadinamas, tai neturi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui, tačiau, jei klientas po 24 ar 36 mėnesių (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) nusprendžia įrenginį keisti nauju, įvertinama įrenginio būklė ir pažeidimų mastas. Tai gali turėti įtakos sumai, už kurią įrenginys perkamas iš kliento. Jei įrenginio būklė neatitinka įprasto nusidėvėjimo, bankui bus sumokėta tik įrenginio rinkos vertė. Klientui liktų padengti likusią dalį senojo kontrakto - dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.

Jei klientas nusprendžia įrenginį išsipirkti, jis toliau moka mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos, - mėnesinių įmokų dydis išlieka toks pat.

Naudojimas
Ar įrenginys priklauso klientui?
Taip. Klientas moka 24 arba 36 mėnesius, kad galėtų naudotis įrenginiu. Priklausomai nuo pasirinkto įrenginio, po 24 arba 36 mėnesių jis gali jį pakeisti nauju parduodamas atgal už fiksuotą kainą pagal Smart Deal programą. Jei klientas nori pasilikti įrenginį, jis taip pat atlieka likusius mokėjimus iki paskolos sutarties pabaigos ir tuomet įrenginys priklauso jam.
Ar klientas gali parduoti arba atiduoti įrenginį Smart Deal sutarties galiojimo metu?
Taip, gali. Klientas privalo mokėti mėnesines įmokas. Jei jis parduoda ar atiduoda įrenginį, jis gali rinktis, ar nutraukti paskolos sutartį visiškai sumokant likusią paskolos dalį vienu mokėjimu, ar mokėti mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos.
Ką daryti, jei įrenginys apgadinamas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?

Jei įrenginys apgadinamas, tai neturi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui, tačiau, jei klientas po 24 ar 36 mėnesių nusprendžia įrenginį keisti nauju, įvertinama įrenginio būklė ir pažeidimų mastas. Tai gali turėti įtakos sumai, už kurią įrenginys perkamas iš kliento. Jei įrenginio būklė neatitinka įprasto nusidėvėjimo, bankui bus sumokėta tik įrenginio rinkos vertė. Klientui liktų padengti likusią dalį senojo kontrakto - dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.

Jei klientas nusprendžia įrenginį išsipirkti, jis toliau moka mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos, - mėnesinių įmokų dydis išlieka toks pat.

Kur galima pataisyti sugadintą įrenginį?
Sugadintą įrenginį gali taisyti Apple sertifikuoti remonto ir techninės priežiūros darbų partneriai.
Kas bus, jei sugadinto įrenginio nepavyks pataisyti?
Tokiu atveju klientas turi sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio). Klientas taip pat turi galimybę sumokėti pagal paskolos sutartį likusią mokėtiną sumą vienu mokėjimu.
Kas bus, jei įrenginį pavogs?
Klientas turėtų apie tai pranešti policijai. Klientas turi sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio). Klientas taip pat turi galimybę sumokėti pagal paskolos sutartį likusią mokėtiną sumą vienu mokėjimu.
Keitimas nauju
Kas yra vadinama Smart Deal periodiškumu?
Tai yra laikotarpis, per kurį sumokamas tam tikras įmokų skaičius, ir kuriam suėjus klientas gali pakeisti įrenginį nauju. iPhone ir Apple Watch keitimo nauju periodiškumas yra 24 mėnesiai, iPad ir Mac – 36 mėnesiai. Atėjus metui atsinaujinti įrenginį, likusių mėnesinių įmokų suma tampa lygi įrenginio likutinei vertei. Kai įrenginys yra keičiamas nauju, ši suma yra automatiškai padengiama ir senoji sutartis nutraukiama (su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus).
Kaip vyksta keitimas nauju?
iDeal siunčia klientui keitimo nauju pasiūlymus likus mėnesiui iki keitimo nauju laiko, t. y., 23-ią arba 35-ą sutarties mėnesį, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio (23-ią mėn. - iPhone, Apple Watch, 35-ą mėn. - Mac, iPad). Atėjus metui atsinaujinti (atitinkamai 24-ą arba 36-ą sutarties mėnesį) klientas gali rinktis atsinaujinti arba iDeal salone, arba iš namų. Detalesnę informaciją, kaip vyksta keitimas abiem atvejais, rasite puslapio viršuje.
Kaip vyksta keitimas nauju, jeigu įrenginys yra apgadintas?
Jei atėjus keitimo laikotarpiui įrenginys būna apgadintas, klientas gali sužinoti jo vertę ir pasirinkti, ką daryti toliau: senąjį įrenginį pasilikti ir pabaigti mokėti likusią lizingo dalį arba senąjį įrenginį atiduoti supirkimui mažesne kaina ir pasirašyti naują Smart Deal sutartį. Pastaruoju atveju reiktų padengti likusią dalį senojo kontrakto - dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.
Ar galima pakeisti įrenginį nauju nesuėjus 24 arba 36 mėnesiams?
Įrenginio negalima keisti nauju, kol nepraėję 24 arba 36 mėnesiai (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) nuo sutarties sudarymo. Keitimo nauju periodiškumas priklauso nuo pasirinkto įrenginio.
Ar galima pakeisti įrenginį nauju po 24 arba 36 mėnesių?
Taip, klientas gali bet kada pakeisti įrenginį nauju, jei yra praėję 24 arba 36 mėnesiai, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) nuo sutarties sudarymo, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad sutarties sudarymo metu nurodyta įrenginio likutinė vertė galioja iki keitimo mėnesio pabaigos. Atėjus naujam mėnesiui ir nepasirašius naujo Smart Deal kontrakto naujam įrenginiui įsigyti, pirmasis kontraktas toliau lieka galioti. Keitimą nauju galima daryti ir kitą mėnesį, tačiau prieš tai reikia susimokėti to mėnesio įmoką, o įrenginio likutinė vertė gali būti sumažėjusi.
O jei nenorėsiu pakeisti įrenginio nauju po 24 arba 36 mėnesių?
Klientas gali toliau mokėti mėnesines įmokas iki lizingo sutarties pabaigos ir taip įrenginį išsipirkti.
Ar būtina turėti originalią įrenginio dėžutę, kad galėčiau jį grąžinti?

Rekomenduojama originalią pakuotę pasilikti. Jei jos nebėra, grąžinimui į iDeal saloną klientas įrenginį gali atnešti ir be originalios pakuotės.

Jeigu klientas keitimą pasirenka daryti iš namų ir nebeturi originalios pakuotės, jis įvertina, ar gali pats saugiai supakuoti įrenginį. Jei galimybės nėra, kliento pageidavimu pakavimo medžiaga bus išsiųsta jam į namus. Kadangi kiekvienas naujas įpakavimas ir papildoma logistika daro poveikį aplinkai, bet kuriuo atveju siūlome klientui pasilikti originalią pakuotę, kad tas poveikis būtų mažesnis.

Jei įsigijau kitų priedų ar įrenginių kartu su Smart Deal įrenginiu, kaip galiu juos grąžinti?
Grąžinti reikia tik kartu su Smart Deal įrenginiu toje pačioje dėžutėje buvusius aksesuarus. Jei klientas jų negrąžina, finansinių paslaugų įmonė gali sumažinti bankui jos mokėtiną likusią paskolos sumą. Kitų įrenginių ar aksesuarų, įsigytų atskirai, grąžinti nereikia.
Kokias sąlygas turi atitikti grąžinamas įrenginys, kad būtų patvirtinta maksimali likutinė vertė?
Grąžinamas įrenginys turi atitikti šias sąlygas:
1. Turi nebūti pažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens;
2. Jį turi būti galima įjungti, o tai padarius jis turi neišsijungti;
3. Negali trūkti jokių dalių (varžtelių, mygtukų, SIM dėklo ir pan.);
4. Įkrovimo lizdas turi būti nepažeistas;
5. Turi veikti visos įrenginio funkcijos (kameros, garsiakalbiai, mikrofonai ir pan.);
6. Turi būti atsijungta nuo „iCloud”;
7. Turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų.
Kas vertina įrenginio būklę?

Jei įrenginys grąžinamas į iDeal parduotuvę, vertinimą atliks iDeal. Jei įrenginys grąžinamas klientui pasirinkus keitimą iš namų, jis siunčiamas tiesiai specializuotai įmonei, kuri ir atliks vertinimą.

Klientui nesutikus su vertinimu, abiem atvejais galės įrenginį atgauti.

Jei pasirinkau keitimą iš namų, kas atsiųs naująjį įrenginį?
Naujasis įrenginys siunčiamas iš iDeal sandėlio.
Saugumas
Kaip duomenys bus ištrinti iš įrenginio?
Įrenginio įvertinimu ir tvarkymu pasirūpins šioje srityje dirbanti įmonė. Priklausomai nuo įrenginio, siekiant užtikrinti visišką duomenų ištrynimą, naudojamos skirtingos programos (pvz., Blancco Data Cleaner, Whitecanyon, Killdisk ir kt.). Taip pat siūlome prieš grąžinant įrenginį ištrinti duomenis ir atkurti gamyklinius nustatymus.
Ar galima atkurti ištrintus duomenis?
Ištrintų duomenų atkurti neįmanoma.
Kaip užtikrinate, kad naujasis savininkas nematys mano duomenų?
Klientas gali tuo pasirūpinti ištrindamas visus savo duomenis prieš grąžindamas įrenginį. Grąžinus, telefone atkuriami gamykliniai nustatymai, o tai reiškia, kad visi duomenys automatiškai ištrinami. Procesu pasirūpins bendrovė, kuri specializuojasi šioje srityje. Visos šalys, kurios gauna prieigą prie asmens duomenų, yra sudariusios duomenų apsaugos susitarimus.
Ar galiu gauti dokumentą arba pranešimą, patvirtinantį, kad mano duomenys ištrinti?
Šis procesas vykdomas vadovaujantis BDAR, o klientas gali prašyti pranešimo apie asmens duomenų ištrynimą.
Kas bus, jei įrenginį pavogs?
Klientas turėtų apie tai pranešti policijai. Klientas turi sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio). Klientas taip pat turi galimybę sumokėti pagal paskolos sutartį likusią mokėtiną sumą vienu mokėjimu.
Sutarties nutraukimas
Ar galiu atsisakyti Smart Deal sutarties iš karto po pirkimo?
Klientas turi teisę per 14 dienų nuo Smart Deal sutarties sudarymo jos atsisakyti. Norėdamas pasinaudoti sutarties atsisakymo teise, klientas arba grąžina pirkinį (jeigu tai numato prekių grąžinimo taisyklės), arba sumoka jo kainą kitu pasirinktu būdu. Tokiu atveju klientas iš iDeal gaus naują sąskaitą be įtrauktos Smart Deal paslaugos. Smart Deal atsisakymas prilygsta kliento lizingo sutarties su banku atsisakymui.
Ar galiu nutraukti sutartį nepraėjus 24 arba 36 mėnesiams? Kokiomis sąlygomis?
Taip, klientas gali kreiptis į lizingo bendrovę su prašymu nutraukti sutartį. Tai nesuteikia teisės įrenginio grąžinti pardavėjui - klientas tiktai atsiskaito su banku, vienu mokėjimu padengdamas likusias mėnesines įmokas ir šitaip įrenginį išsipirkdamas.

* Pilnas išpirkimo terminas priklauso nuo įrenginio modelio ir vertės.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.