Išmintingas būdas turėti iPhone, Mac, iPad ir Apple Watch.
Smart Deal
Kaip veikia Smart Deal?
Smart Deal – tai lizingas su likutine verte, todėl jūsų mokamos mėnesio įmokos bus mažesnės. Sudarius sutartį iškart naudokitės naujuoju „Apple“ įrenginiu, o artėjant sutarties pabaigai galėsite savo įrenginį atsinaujinti arba pasilikti sau, išmokant jo likutinę vertę iškart arba tęsiant mėnesinius mokėjimus, kol baigsis sutartis.
Kodėl verta rinktis Smart Deal? 
  • Net iki 30% mažesnės mėnesinės įmokos nei su standartiniu lizingu.
  • Kas 12, 24 ar 36 mėnesius tavo „Apple“ įrenginį pakeisime nauju.
  • Nebūtina niekur eiti iš namų. Smart Deal galėsite sudaryti sutartį ir pirkdami internetu.
  • „iDeal“ ekspertai visada padės perkelti duomenis iš vieno įrenginio į kitą visiškai nemokamai.
Viskam – tik viena įmoka kas mėnesį
Su Smart Deal galite pirkti ne tik kelis skirtingus įrenginius, bet ir daugybę „Apple” priedų bei „iDeal“ paslaugų ir itin paprastai už viską atsiskaityti – kas mėnesį viena įmoka.
Trys žingsniai ir naujas įrenginys jūsų
  • Išsirinkę ir įsidėję įrenginį į krepšelį, pasirinkite mokėjimą, sudarant Smart Deal sutartį.
  • Įrenginį išsiųsime jums į namus arba galėsite jį atsiimti „iDeal“ salone, kur perkelsime visus jūsų duomenis iš senojo įrenginio nemokamai.
  • Baigiantis Smart Deal sutarčiai, jums priminsime ir padėsime atsinaujinti.
Turite daugiau klausimų?

Smart Deal informacijos linija: +37052393291
Arba rašykite

Tvarumas
Galite jaustis ramiai. Siekdami taupyti žemės resursus, jūsų senuoju „Apple“ įrenginiu, deramai pasirūpinsime. 

* Pilnas išpirkimo terminas priklauso nuo įrenginio modelio ir vertės.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.

Už „iPhone“ gali mokėti mažiau!

„iDeal“ salone arba internetu, išsirink norimą „iPhone“ modelį ir kas mėnesį už jį mokėk iki -30% mažiau. Visuose „iDeal“ salonuose padėsime aktyvuoti ar perkelti duomenis į tavo naująjį „iPhone“ – visiškai nemokamai, arba naują įrenginį atsiųsime tau tiesiai į namus.

Atrask sau tinkamiausią
 
iPhone 14 128GB

iPhone 14 128GB

- Sutartis sudaroma iPhone išsimokėjimui per 36 mėn. su grąžinimo galimybe po 24 mėn.

- Po 24 mėn. gali pasikeisti 1 savo iPhone į naujausią modelį ir sudaryti naują sutartį.

- Jei po 24 mėn. nenori grąžinti savo iPhone, sutartis lieka galioti dar 12 mėn., o telefonas lieka tau.

24 mėn. 36 mėn.
Telefono kaina
999.00 €
Sutarties kaina, jei po 24 mėn. telefonas grąžinamas
779.76 €
Likutinė vertė po 24 mėn.
389.88 €
Sutarties kaina, jei telefonas pasiliekamas iki sutarties pabaigos
1169.64 €
Pradinis įnašas
0 €
Standartinis lizingas: įmoka per mėnesį
48.62 €/mėn.
Smart Deal: įmoka per mėnesį
32.49 €/mėn. *
Smart Deal: įmoka per dieną
1.07 €/d.
2 Smart Deal paslaugos kaina: 170.64 € (įskaičiuota į sutarties kainą, grąžinama lygiomis dalimis per visą sutarties galiojimo laikotarpį). Lizingo sutartis: skolinantis 1169.64 €, kai sudaroma 36 mėn. sutartis, fiksuota metinė palūkanų norma - 0%, mėnesinis administravimo mokestis – 0 Eur, sutarties sudarymo mokestis – 0% (grąžinamas lygiomis dalimis per visą sutarties galiojimo laikotarpį), mėnesio įmoka – 32.49 €, bendra sumokama suma – 1169.64 €, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma – 0%.
Finansavimo partneris: inBank

Dar daugiau galimybių!

Į vieną sutartį lengvai įtrauksi ir daugiau trokštamų „Apple“ įrenginių, jeigu jų įsigijimo trukmė sutampa, bei draudimą ar kitas „iDeal“ paslaugas.

Išsirink „Apple” priedus
Už viską galėsi mokėti dar patogiau – viena mėnesine įmoka.
  • Kartu su „Smart Deal“ gali įsigyti ir „Apple Power Adapter“ arba „MagSafe“ įkroviklius, kurie leis naująjį „iPhone“ krauti be laidų.
  • Išsirink, specialiai „iPhone“ sukurtas, „MagSafe“ apsaugas ir dėklus, kurie dėl įtaisytų magnetų sistemos, stebuklingai priglunda vienas prie kito ir taip užtikrina, visų laikų sparčiausią ir lengviausią įkrovimą belaidžiu būdu.
  • Tau talkins ir nepamainomas „iPhone“ kompanionas – naujos kartos „AirPods Pro“ ausinės, kurios atvers dar daugiau galimybių klausytis mėgstamos muzikos, dalyvauti vaizdo skambučiuose ir taps ištikimiausiu sporto partneriu.

Įrenginio būklės reikalavimai atpirkimui:
  1. Įrenginys turi būti nepažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens
  2. Įrenginys turi įsijungti, o tai padarius – iš karto neišsijungti
  3. Negali trūkti jokių dalių (varžtelių, mygtukų, SIM dėklo ir pan.)
  4. Jungtys bei mygtukai neturėtų būti sugadinti, pažeisti, neveikti
  5. Turi veikti visos įrenginio funkcijos (kameros, garsiakalbiai, mikrofonai ir pan.)
  6. Įrenginys turi būti atsietas nuo „Apple ID” paskyros, išjungta „Find My“ paslauga
  7. Turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų, neturėti neoriginalių dalių.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.

Kaip atsinaujinti savo turimą įrenginį?
Paprasta.
a
Grąžinkite savo įrenginį ir gaukite naują
(po 24 mėnesių)
b
Grąžinkite savo įrenginį ir nutraukite sutartį
(po 24 mėnesių)
c
Tęskite mokėjimus ir pasilikite savo įrenginį
(po 36 mėnesių)*
Patogu.
iDeal Store
Atsinaujink parduotuvėje
iDeal Store Atsinaujink parduotuvėje

Užsuk į vieną iš mūsų parduotuvių ir padėsime tau atsinaujinti savo „iPhone“ bei greitai perkelti duomenis iš turimo.

Plačiau
1
Atvykite į bet kurią iDeal parduotuvę

Sužinokite, kuri mūsų parduotuvė yra arčiausiai jūsų.

New iPhone
2
Išsirinkite naująjį iPhone

Atvykite išbandyti naujausius „iPhone“ modelius, o mūsų iDeal ekspertai Jums visada padės ir patars.

We will check your iPhone
3
Patikrinsime jūsų iPhone

iDeal ekspertai įvertins jūsų dabartinio „iPhone“ būklę.

New contract
4
Pasirašykite naują Smart Deal sutartį

Pasirašant naują sutartį turėsite atlikti tapatybės patvirtinimą. Tai padarysite paspausdami nuorodą, gautą SMS žinute.

New contract
5
Paruoškite savo naująjį iPhone naudojimui

Jei norėsite, mūsų iDeal ekspertai Jums visada padės perkelti duomenis ir aktyvuoti naują „iPhone“. Ir tai visiškai nemokamai.

iDeal Store
Atsinaujink internetu
iDeal Store Atsinaujink internetu

Visiškai naują „iPhone“ galime pristatyti tiesiai į tavo namus. Tau tereiks atlikti kelis paprastus veiksmus.

Plačiau
New iPhone
1
Įvertinkite savo dabartinį iPhone

Patikrinkite, ar jūsų „iPhone“ atitinka sutartyje nustatytas kokybės sąlygas:

  1. Įrenginys turi būti nepažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens
  2. Įrenginys turi įsijungti, o tai padarius – iš karto neišsijungti
  3. Negali trūkti jokių dalių (varžtelių, mygtukų, SIM dėklo ir pan.)
  4. Jungtys bei mygtukai neturėtų būti sugadinti, pažeisti, neveikti
  5. Turi veikti visos įrenginio funkcijos (kameros, garsiakalbiai, mikrofonai ir pan.)
  6. Įrenginys turi būti atsietas nuo „Apple ID” paskyros, išjungta „Find My“ paslauga
  7. Turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų, neturėti neoriginalių dalių.
2
Pasirinkite naująjį iPhone
iPhone 14 128GB

iPhone 14 128GB

- Sutartis sudaroma iPhone išsimokėjimui per 36 mėn. su grąžinimo galimybe po 24 mėn.

- Po 24 mėn. gali pasikeisti 1 savo iPhone į naujausią modelį ir sudaryti naują sutartį.

- Jei po 24 mėn. nenori grąžinti savo iPhone, sutartis lieka galioti dar 12 mėn., o telefonas lieka tau.

24 mėn. 36 mėn.
Telefono kaina
1039.00 €
Sutarties kaina, jei po 24 mėn. telefonas grąžinamas
806.88 €
Likutinė vertė po 24 mėn.
403.44 €
Sutarties kaina, jei telefonas pasiliekamas iki sutarties pabaigos
1210.32 €
Pradinis įnašas
0 €
Standartinis lizingas: įmoka per mėnesį
50.56 €/mėn.
Smart Deal: įmoka per mėnesį
33.62 €/mėn. *
Smart Deal: įmoka per dieną
1.11 €/d.
2 Smart Deal paslaugos kaina: 171.32 € (įskaičiuota į sutarties kainą, grąžinama lygiomis dalimis per visą sutarties galiojimo laikotarpį). Lizingo sutartis: skolinantis 1210.32 €, kai sudaroma 36 mėn. sutartis, fiksuota metinė palūkanų norma - 0%, mėnesinis administravimo mokestis – 0 Eur, sutarties sudarymo mokestis – 0% (grąžinamas lygiomis dalimis per
Sign new contract
3
Pasirašykite naują Smart Deal sutartį

Patvirtinę savo tapatybę ir prisijungę prie sistemos, pamatysite besibaigiančią „Smart Deal“ sutartį, kurią galite atnaujinti.

Choose delivery method
4
Pasirinkite pristatymo būdą

Galite rinktis pristatymą į namus, pristatymą į paštomatą arba atvykti į vieną iš mūsų parduotuvių ir patys atsiimkite savo naująjį „iPhone“. Jei pasirinksite naują „iPhone“ atsiimti parduotuvėje, nepamirškite atnešti savo dabartinio „iPhone“ ir mes padėsime jums atlikti tolesnius atnaujinimo veiksmus.

5
Gaukite naująjį iPhone ir paruoškite jį naudojimui
Receive your new iPhone and set it up

Spauskite čia ir sužinokite, kaip paruošti naująjį „iPhone“ ir perkelti duomenis bei nustatymus iš senojo prietaiso.

Prieš pradėdami instaliaciją, pasirinkite laiką, kai kelias minutes nereikės naudotis dabartiniu įrenginiu.

Jei jums reikia pagalbos, rašykite, skambinkite arba apsilankykite artimiausioje iDeal parduotuvėje ir mes mielai padėsime. Ir tai visiškai nemokamai.

Send your old iPhone back
6
Grąžinkite atgal senąjį iPhone

Kartu su naujuoju „iPhone“ gausite papildomą siuntimo dėžutę, į kurią, supakavus senajį „iPhone“ grąžinkite jį į iDeal per 14 dienų.
Kai paruošite naująjį „iPhone“ naudojimui ir perkelsite duomenis, būtinai parenkite senąjį „iPhone“ grąžinimui, vadovaudamiesi el. laiške pateiktomis instrukcijomis, tada supakuokite jį į dėžutę ir išsiųskite mums.

Turite daugiau klausimų?

Smart Deal informacijos linija: +37052393291
Arba rašykite

Kuris naujasis iPhone jums labiausiai tiks?
iPhone 15 iPhone 15

nuo 34,59 €/mėn.

Plačiau
iPhone 15 Plus iPhone 15 Plus

nuo 39,88 €/mėn.

Plačiau
iPhone 15 Pro iPhone 15 Pro

nuo 43,69 €/mėn.

Plačiau
iPhone 15 Pro Max iPhone 15 Pro Max

nuo 52,43 €/mėn.

Plačiau
Verta atnaujinti
Upgrade iPhone

Mokėkite mažiau ir turėkite naujausią įrenginį:

  • Kas 12 arba 24 mėn. turėkite patį naujausią „iPhone“ modelį;
  • Mėnesinės įmokos bus net iki 30 % mažesnės lyginant, su standartiniu lizingu.
New iPhone

Atnaujinimas naudojant „Smart Deal“ yra tvarus:

Jūsų senąjį „iPhone“ mes tvariai perdirbsime ar rasime jam naujus namus, siekdami taupyti žemės resursus.

* Pilnas išpirkimo terminas priklauso nuo įrenginio modelio ir vertės.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.

Smart Deal D.U.K.
Turite klausimų?

Smart Deal informacijos linija: +37052393291
Arba rašykite

Kas yra Smart Deal?
Kas yra Smart Deal?
Tai išmanus būdas pirkti „Apple” įrenginius: gaunate įrenginį už 0 € ir mokate už jį palyginti nedideles mėnesines įmokas. Po 12, 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio: 12 arba 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 24 arba 36 mėn. - Mac, iPad) galite grąžinti seną įrenginį ir pasirinkti naują pageidaujamą modelį. Senąjį įrenginį mes tvariai perdirbsime ar rasime jam naujus namus, siekdami taupyti žemės resursus.
Ar Smart Deal gali pasinaudoti ir verslo klientai?
Juridiniams asmenims teikiame Smart Deal Business paslaugą. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite čia.
Ar Smart Deal yra nuomos paslauga?
Smart Deal yra mokėjimo sprendimas, suteikiantis galimybę jums atsiskaityti už „Apple” įrenginius (Apple Watch, iPhone, iPad, Mac) mokant mėnesines įmokas. Po 12, 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio: 12 arba 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 24 arba 36 mėn. - Mac, iPad) galite nuspręsti, ar keisti įrenginį nauju, ar tęsti mokėjimus iki sutarties laikotarpio pabaigos ir pasilikti įrenginį.
Kokius įrenginius galima įsigyti pasinaudojant Smart Deal?
Šiuo metu galite įsigyti „iPhone“ telefonus, „Apple Watch“ laikrodžius, „iPad“ planšetinius bei visus „Mac“ kompiuterius pasinaudodami Smart Deal. Stengiamės plėsti asortimentą, kad ateityje galėtumėte įsigyti ir kitų Apple įrenginių.
Ar galima įsigyti kelis įrenginius pasinaudojant Smart Deal?
Taip, galite įsigyti kelis įrenginius, pasinaudodami Smart Deal. Pagal vieną sutartį galima pirkti tik tuos įrenginius, kurių keitimo nauju periodiškumas sutampa arba turi bendrą terminą (12 arba 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 24 arba 36 mėn. - Mac, iPad), tad bet kuriuos du ar daugiau įrenginių galite įsigyti 24 mėn. atsinaujinimo terminui (Mac bei iPhone, Apple Watch bei iPad ir pan.).
Kas yra Smart Trade?
Kas yra Smart Trade?
Prieš pasirašydami „Smart Deal“ sutartį, turite galimybę parduoti savo seną įrenginį „iDeal“. Su „Smart Deal“ įsigyjamo naujo produkto kaina, t.y. Jūsų paskolos suma, sumažinama senojo įrenginio verte. Jei prekę atnaujinsite po 12, 24 ar 36 mėnesių (atsinaujinimo laikotarpiu), gali atsitikti taip, kad būsite sumokėję daugiau nei buvo numatyta sumokėti iki atsinaujinimo termino, padengėte ir dalį likutinės vertės.
Kodėl atsiranda permoka?

Pavyzdžiui, perkate „iPhone“, kurio pradinė kaina yra 1000 eurų, o seną, 200 eurų vertės įrenginį parduodate „iDeal“. Sutarčiai taikomas 261,41 € prenumeratos mokestis, bendra sutarties suma, įskaitant superkamą įrenginį, yra 1261,41 €. Kadangi senojo įrenginio vertė tampa savotišku pradiniu įnašu, banko paprašoma 200 € mažesnė suma – 1061,41 €, nuo kurios skaičiuojama mėnesinė įmoka – 29,48 €.

Nors finansuojam suma sumažinama, likutinei įsigyjamo įrenginio vertei tai įtakos nedaro, vertė yra skaičiuojama nuo pradinės įrenginio kainos (1000 €, ne 800 €). Tarkime su „Smart Deal“ įsigyto įrenginio vertė atsinaujinimo laiku bus 422,52 €. Po 24 mėnesių mokėjimo po 29,48 € per mėnesį bei įmokėtų 200 € priduodant senąjį įrenginį sumoje būsite sumokėję 907,52 €, prie šios sumos pridėjus įrenginio likutinę vertę 422,52 € gaunate 1330,04 € sumą, kuri viršija sutarties sumą (1261,41 €), kiek iš tiesų turėjote sumokėti, todėl susidaro 68,63 € permoka, kurią bankas grąžins Jums.

Sutarties sudarymas
Kas yra Smart Deal paskolos laikotarpis?

Tai laikotarpis, per kurį mokate mėnesines įmokas bankui, jei nusprendžiate pasilikti senąjį įrenginį ir nesirinkti naujo, kai ateina keitimo nauju metas. Paskolos laikotarpis nustatomas atsižvelgiant į įrenginį ar įrenginius, pasirinktus pirkti su Smart Deal. Paskolos laikotarpis nustatomas toks, kad po įrenginio keitimo nauju laikotarpio einančių mokėjimų suma būtų lygi įrenginio likutinei vertei.

Pavyzdžiui, perkate iPhone su galimybe jį pakeisti nauju po 24 mėnesių. Paskolos laikotarpis - 36 mėnesiai. Jei atėjus 24 mėnesiui nusprendžiate nekeisti įrenginio nauju, galite toliau mokėti mėnesines įmokas dar 12 mėnesių (iš viso 36 mėnesius) ir pasilikti įrenginį sau.

Kas yra likutinė vertė ir kaip ji apskaičiuojama?
Likutinė vertė Smart Deal sutartyje reiškia įrenginio kainą po 12, 24 arba 36 mėnesių, priklausomai nuo pasirinkto įrenginiui įsigyti galimo termino. Jei nusprendžiate įrenginį keisti nauju, likutinė vertė yra padengiama automatiškai ir senoji sutartis nutraukiama (su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus).
Kodėl turiu sudaryti sutartį su banku ir kokiam laikotarpiui?

Bankas finansuoja įrenginio įsigijimą ir pirkimo metu išduoda paskolą. Sutarties galiojimo trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio ir yra nurodyta sutartyje (24 arba 32 mėn. - Apple Watch, 24, 33 arba 36 mėn. - iPhone, 36 arba 46 mėn. - iPad, 36, 46 arba 50 mėn. - Mac).

Jei norite keisti įrenginį nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio, galite išsirinkti naują įrenginį ir sudaryti naują Smart Deal sutartį. Senąjį įrenginį grąžinate atvykę į iDeal saloną arba gavus informaciją po naujo įrenginio gavimo galėsite išsiųsti siunta. Grąžinus įrenginį senoji sutartis padengiama ir nutraukiama per 10 d. d., bet ne vėliau kaip iki kito mėnesio į d. su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus.

Ar galiu pakeisti paskolos sutarties trukmę?
Paskolos sutarties trukmė negali būti keičiama. Smart Deal sutartis parengta taip, kad apimtų nustatytą laikotarpį.
Ar į Smart Deal sutartį galima įtraukti aksesuarų?
Taip, galima. Aksesuarai neturi likutinės vertės ir jiems nėra taikoma atsinaujinimo galimybė - jie tiesiog perkami išsimokėtinai, kaip su įprasta lizingo sutartimi. Kadangi aksesuarai neturi likutinės vertės, jų išsimokėjimo laikotarpis sutampa su Smart Deal įrenginio atsinaujinimo laikotarpiu (12 arba 24 mėn. - iPhone, Apple Watch. 24 arba 36 mėn. - Mac, iPad atveju). Pvz., su Smart Deal perkant iPhone ir AirPods ausines 36 mėn. paskolos laikotarpiui, už ausines atsiskaitoma per pirmuosius 24 mėn.
Mokėjimai
Kiek reikia sumokėti už įrenginį?
Mokėtiną sumą sudaro įrenginio kaina ir Smart Deal paslaugos kaina, išdalytos visam paskolos laikotarpiui mėnesinėmis įmokomis. Jei atėjus keitimo metui nusprendžiate pasinaudoti galimybe atsinaujinti, viso sumokamos 12, 24 arba 36 mėnesinės įmokos, priklausomai nuo pasirinkto sutarties termino. Jei nusprendžiate nenaujinti sutarties, tik išsipirkti jau turimą įrenginį, sumokate likusias mėnesines įmokas iki sutarties laikotarpio pabaigos
Kaip apskaičiuojamos mėnesinės įmokos?
Vieną mėnesinę įmoką sudaro įrenginio ir Smart Deal paslaugos kainų, paskirstytų per lizingo laikotarpį, dalys. Nėra jokių papildomų palūkanų ar mokesčių.Vieną mėnesinę įmoką sudaro įrenginio ir Smart Deal paslaugos kainų, paskirstytų per lizingo laikotarpį, dalys. Nėra jokių papildomų palūkanų ar mokesčių.
Kodėl naudojantis Smart Deal įrenginio kaina yra didesnė nei pirkimo kaina, kuri būtų mokėtina iš karto?
Kaina perkant su Smart Deal yra šiek tiek didesnė, nes prisideda Smart Deal paslaugos mokestis, kurį sudaro lizingo paslauga bei logistikos, susijusios su naudoto įrenginio tolimesniu realizavimu (tokie kaip patikra, transportavimas, naujo savininko suradimas arba pasirūpinimas perdirbimu), kaštai.
Ar pasirašydamas Smart Deal sutartį galiu sumokėti pradinį įnašą?
Ne, tokios galimybės nėra.
Ar pasirašydamas Smart Deal sutartį galiu atiduoti turimą įrenginį ir susimažinti mėnesines įmokas?
Taip, siūlome Smart Trade senų įrenginių supirkimo paslaugą. Tiek, kiek bus vertas Jūsų turimas įrenginys, tokia suma sumažės Jūsų paskolos suma, ko pasekoje sumažės ir mėnesinės įmokos.
Ar įrenginys priklauso man?
Taip. Sutarties laikotarpiu mokate 12, 24 arba 36 mėnesius, kad galėtumėte naudotis įrenginiu. Priklausomai nuo pasirinkto įrenginiui galimo sutarties termino, atėjus atsinaujinimo terminui galite įrenginį pakeisti nauju, parduodami įrenginį atgal mums už fiksuotą kainą (numatomą likutinę vertę) pagal Smart Deal sutartį. Jei norite pasilikti įrenginį, taip pat atliekate likusius mokėjimus iki paskolos sutarties pabaigos ir tuomet įrenginys bus visiškai išmokėtas ir galutinai priklausys Jums.
Ką daryti, jei įrenginys apgadinamas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?

Jei įrenginys apgadinamas, tai neturi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui, tačiau, jei nusprendžiate atėjus atsinaujinimo terminui įrenginį keisti nauju, įvertinama įrenginio būklė ir pažeidimų mastas. Tai gali turėti įtakos sumai, už kurią įrenginys perkamas atgal iš jūsų. Jei įrenginio būklė neatitinka įprasto nusidėvėjimo, bankui bus sumokėta tik įrenginio rinkos (faktinė) vertė. Jums liktų padengti likusią dalį senojo kontrakto - dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.

Jei nusprendžiate įrenginį išsipirkti, toliau mokate mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos, - mėnesinių įmokų dydis išlieka toks pat.

Naudojimas
Ar įrenginys priklauso man?
Taip. Sutarties laikotarpiu mokate 12, 24 arba 36 mėnesius, kad galėtumėte naudotis įrenginiu. Priklausomai nuo pasirinkto įrenginiui galimo sutarties termino, atėjus atsinaujinimo terminui galite įrenginį pakeisti nauju, parduodami įrenginį atgal mums už fiksuotą kainą (numatomą likutinę vertę) pagal Smart Deal sutartį. Jei norite pasilikti įrenginį, taip pat atliekate likusius mokėjimus iki paskolos sutarties pabaigos ir tuomet įrenginys bus visiškai išmokėtas ir galutinai priklausys Jums.
Ar galiu parduoti arba atiduoti įrenginį Smart Deal sutarties galiojimo metu?
Taip, gali. Tačiau privalote mokėti mėnesines sutarties įmokas. Jei parduodate ar atiduodate įrenginį, galite rinktis, ar nutraukti paskolos sutartį visiškai sumokant likusią paskolos dalį vienu mokėjimu, ar mokėti mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos.
Ką daryti, jei įrenginys apgadinamas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?

Jei įrenginys apgadinamas, tai neturi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui, tačiau, jei nusprendžiate atėjus atsinaujinimo terminui įrenginį keisti nauju, įvertinama įrenginio būklė ir pažeidimų mastas. Tai gali turėti įtakos sumai, už kurią įrenginys perkamas atgal iš jūsų. Jei įrenginio būklė neatitinka įprasto nusidėvėjimo, bankui bus sumokėta tik įrenginio rinkos (faktinė) vertė. Jums liktų padengti likusią dalį senojo kontrakto - dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.

Jei nusprendžiate įrenginį išsipirkti, toliau mokate mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos, - mėnesinių įmokų dydis išlieka toks pat.

Kur galima pataisyti sugadintą įrenginį?
Sugadintą įrenginį gali taisyti Apple sertifikuoti remonto ir techninės priežiūros darbų partneriai.
Kas bus, jei sugadinto įrenginio nepavyks pataisyti?
Tokiu atveju grąžinti įrenginį vis vien galite grąžinti, tačiau faktinė vertė nepadengs sutarties likučio ir teks padengti susidariusį skirtumą tarp numatytos ir faktinės likutinės vertės.
Po remonto įrenginį pakeitė kitu, ar galiu grąžinti?
Taip. Tačiau, svarbu, jog įrenginys turi būti tų pačių arba didesnių specifikacijų, nei tas, kurį įsigijote su Smart Deal sutartimi.
Kas bus, jei įrenginį pavogs?
Apie tai praneškite policijai. Smart Deal sutartis nuo to nesikeičia, vis dar turite sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio) arba padengti mokėjimus viena įmoka.
Keitimas nauju
Kas yra vadinama Smart Deal periodiškumu?
Tai yra laikotarpis, per kurį sumokamas tam tikras įmokų skaičius, ir kuriam suėjus galite pakeisti įrenginį nauju. iPhone ir Apple Watch keitimo nauju periodiškumas yra 12 arba 24 mėnesiai, iPad ir Mac – 24 arba 36 mėnesiai. Atėjus metui atsinaujinti įrenginį, likusių mėnesinių įmokų suma tampa lygi įrenginio likutinei vertei. Kai įrenginys yra keičiamas nauju, ši suma yra automatiškai padengiama ir senoji sutartis nutraukiama (su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus).
Kaip vyksta keitimas nauju?
iDeal sutartyje nurodytu el. paštu siunčia keitimo nauju pasiūlymus likus mėnesiui iki keitimo nauju laiko, t. y., 11-ą, 23-ią arba 35-ą sutarties mėnesį, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio. Atėjus metui atsinaujinti (atitinkamai 12-ą, 24-ą arba 36-ą sutarties mėnesį) galite rinktis atsinaujinti iDeal salone arba iš namų. Detalesnę informaciją, kaip vyksta keitimas abiem atvejais, rasite puslapio viršuje.
Kaip vyksta keitimas nauju, jeigu įrenginys yra apgadintas?
Jei atėjus keitimo laikotarpiui įrenginys būna apgadintas, kreipdamiesi į iDeal saloną galite sužinoti jo vertę ir pasirinkti, ką daryti toliau: senąjį įrenginį pasilikti ir pabaigti mokėti likusią lizingo dalį arba senąjį įrenginį atiduoti supirkimui mažesne kaina ir pasirašyti naują Smart Deal sutartį. Pastaruoju atveju reiktų padengti likusią dalį senosios sutarties – dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.
Ar galima pakeisti įrenginį nauju nesuėjus 24 arba 36 mėnesiams?
Įrenginio negalima keisti nauju, kol nepraėję 24 arba 36 mėnesiai (24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 36 mėn. - Mac, iPad) nuo sutarties sudarymo. Keitimo nauju periodiškumas priklauso nuo pasirinkto įrenginio.
Ar galima pakeisti įrenginį nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių?
Taip, galite bet kada pakeisti įrenginį nauju, jei yra praėję 24 arba 36 mėnesiai, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio (12 arba 24 mėn. - iPhone, Apple Watch, 24 arba 36 mėn. - Mac, iPad) nuo sutarties sudarymo, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad sutarties sudarymo metu nurodyta įrenginio likutinė vertė galioja iki keitimo mėnesio pabaigos. Atėjus naujam mėnesiui ir nepasirašius naujos Smart Deal sutarties naujam įrenginiui įsigyti, pirmasis kontraktas toliau lieka galioti. Keitimą nauju galima daryti ir kitą mėnesį, tačiau prieš tai reikia susimokėti to mėnesio įmoką, o įrenginio likutinė vertė proporcingai mėnesinei įmokai bus sumažėjusi.
O jei nenorėsiu pakeisti įrenginio nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių?
Galite toliau mokėti mėnesines įmokas iki lizingo sutarties pabaigos ir taip įrenginį išsipirkti.
Ar būtina turėti originalią įrenginio dėžutę, kad galėčiau jį grąžinti?

Rekomenduojama originalią pakuotę pasilikti. Jei jos nebėra, grąžinimui į iDeal saloną įrenginį galite atnešti ir be originalios pakuotės.

Jeigu keitimą pasirenkate atlikti iš namų ir nebeturite originalios pakuotės, turite įsivertinti, ar turite kaip saugiai supakuoti įrenginį. Jei galimybės nėra, Jūsų pageidavimu pakavimo medžiaga bus išsiųsta jam į namus. Kadangi kiekvienas naujas įpakavimas ir papildoma logistika daro poveikį aplinkai, bet kuriuo atveju siūlome pasilikti originalią pakuotę, kad tas poveikis būtų mažesnis.

Jei įsigijau kitų priedų ar įrenginių kartu su Smart Deal įrenginiu, kaip galiu juos grąžinti?
Grąžinti reikia tik kartu su Smart Deal įrenginiu toje pačioje dėžutėje buvusius aksesuarus. Jei jų negrąžinate, finansinių paslaugų įmonė gali sumažinti bankui jos mokėtiną likusią paskolos sumą. Kitų įrenginių ar aksesuarų, įsigytų atskirai, grąžinti nereikia.
Kokias sąlygas turi atitikti grąžinamas įrenginys, kad būtų patvirtinta maksimali likutinė vertė?
Grąžinamas įrenginys turi atitikti šias sąlygas:
  1. Turi nebūti pažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens;
  2. Įrenginys turi įsijungti, o tai padarius – iš karto neišsijungti;
  3. Negali trūkti jokių dalių (varžtelių, mygtukų, SIM dėklo ir pan.);
  4. Jungtys bei mygtukai neturėtų būti sugadinti, pažeisti, neveikti;
  5. Turi veikti visos įrenginio funkcijos (kameros, garsiakalbiai, mikrofonai ir pan.);
  6. Įrenginys turi būti atsietas nuo „Apple ID” paskyros, išjungta „Find My“ paslauga;
  7. Turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų, neturėti neoriginalių dalių.
Kas vertina įrenginio būklę?

Jei įrenginys grąžinamas į iDeal parduotuvę, vertinimą atliks iDeal. Jei įrenginys grąžinamas pasirinkus keitimą iš namų, jis siunčiamas tiesiai specializuotai įmonei, kuri ir atliks vertinimą.

Jums nesutikus su vertinimu, abiem atvejais galėsite įrenginį atgauti.

Jei pasirinkau keitimą iš namų, kas atsiųs naująjį įrenginį?
Naujasis įrenginys siunčiamas iš iDeal sandėlio Jums jį užsisakius iDeal el. parduotuvėje ir pasirinkus už naująjį įrenginį apmokėti su Smart Deal. Sistemai nukreipus jus į lizingo sistemą, svarbu paspausti mygtuką „Norėčiau atnaujinti seną Smart Deal sutartį“, jog galėtumėte susieti seną ir naują sutartis bei turėti galimybę grąžinti įrenginį nuotoliniu būdu.
Nepavyko atsinaujinti sutarties nuotoliniu būdu arba negavau informacijos apie įrenginio siuntimą?
Šiuo klausimu susisiekite su mumis telefonu +37052393291 arba rašykite [email protected], padėsime šį klausimą išspręsti kuo skubiau.
Saugumas
Kaip duomenys bus ištrinti iš įrenginio?
Įrenginio įvertinimu ir tvarkymu pasirūpins šioje srityje dirbanti įmonė. Priklausomai nuo įrenginio, siekiant užtikrinti visišką duomenų ištrynimą, naudojamos skirtingos programos (pvz., Blancco Data Cleaner, Whitecanyon, Killdisk ir kt.). Taip pat siūlome prieš grąžinant įrenginį būtinai atsijungti nuo „Apple ID“ ar kito gamintojo, įrenginiui susieti skirtos, paskyros bei ištrinti duomenis ir atkurti gamyklinius nustatymus.
Ar galima atkurti ištrintus duomenis?
Ištrintų duomenų atkurti neįmanoma.
Kaip užtikrinate, kad naujasis savininkas nematys mano duomenų?
Jūs galite tuo pasirūpinti ištrindamas visus savo duomenis prieš grąžindamas įrenginį. Grąžinus, telefone, planšetėje bei kompiuteriuose bus atkuriami gamykliniai nustatymai, o tai reiškia, kad visi duomenys automatiškai ištrinami. Procesu pasirūpins bendrovė, kuri specializuojasi šioje srityje. Visos šalys, kurios gauna prieigą prie asmens duomenų, yra sudariusios duomenų apsaugos susitarimus.
Ar galiu gauti dokumentą arba pranešimą, patvirtinantį, kad mano duomenys ištrinti?
Šis procesas vykdomas vadovaujantis BDAR, tad paprašius tokio pranešimo apie asmens duomenų ištrynimą, jį galėsime suteikti.
Kas bus, jei įrenginį pavogs?
Apie tai praneškite policijai. Smart Deal sutartis nuo to nesikeičia, vis dar turite sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio) arba padengti mokėjimus viena įmoka.
Sutarties nutraukimas
Ar galiu atsisakyti Smart Deal sutarties iš karto po pirkimo?
Turite teisę per 14 dienų nuo Smart Deal sutarties sudarymo jos atsisakyti. Norėdami pasinaudoti sutarties atsisakymo teise, turite arba grąžinti pirkinį (jeigu tai numato prekių grąžinimo taisyklės), arba sumokėti jo kainą kitu pasirinktu būdu. Tokiu atveju iš iDeal gausite naują sąskaitą be įtrauktos Smart Deal paslaugos. Smart Deal atsisakymas prilygsta jūsų lizingo sutarties su banku atsisakymui.
Ar galiu nutraukti sutartį nepraėjus 12, 24 arba 36 mėnesiams? Kokiomis sąlygomis?
Taip, galite kreiptis į lizingo bendrovę su prašymu nutraukti sutartį. Tai nesuteikia teisės įrenginio grąžinti pardavėjui - galite tiktai atsiskaityti su banku, vienu mokėjimu padengdami likusias mėnesines įmokas ir taip įrenginį išsipirkdami galutinai.

* Pilnas išpirkimo terminas priklauso nuo įrenginio modelio ir vertės.

Smart Deal privatumo politika ir bendrosios sąlygos.