Susisiekite telefonu
0
0,00 €

Apple iPhone, iPad ir Mac kompiuterių servisas

Norėdami išplėsti savo teikiamų paslaugų spektrą, 2008-aisiais ėmėme teikti garantinio ir pogarantinio „Apple“ produktų aptarnavimo paslaugas. Jas teikiame pagal „Apple Authorised Service Provider“ programą, o tai užtikrina, kad visi mūsų darbuotojai dirba tik išlaikę privalomus kvalifikacinius egzaminus, o žinios pakartotinai tikrinamos kasmet bei nuolat gilinamos.

Dėl garantinio ir pogarantinio „Apple“ produktų aptarnavimo kviečiame kreiptis į „iDeal“ servisus:

Vilniuje, PLC „Panorama“, Saltoniškių g. 9, tel. +370 52 157504 (darbo laikas: I-VI 10:00 - 22:00, VII 10:00 - 21:00).

Vilniuje, M. K. Čiurlionio g. 19, tel. +370 5 2151632 (darbo laikas: I-V 10:00 - 19:00).

Kaune, PLC „Mega“, Islandijos pl. 32, tel. +370 37 216145 (darbo laikas: I-V 10:00 -19:00). 

Taip pat galite rašyti elektroniniu paštu support@ideal.lt arba tiesiog užpildyti žemiau esančią serviso užklausos formą.

iDeal servise tarptautinis vienerių* metų garantinis iPhone aptarnavimas taikomas įrenginiams, kurie yra parduoti bet kurioje pasaulio šalyje (įskaitant Omnitel parduodamus telefonus).

*pagal ES direktyvas telefono garantinį aptarnavimą antrais naudojimo metais suteikia pardavėjas.

Serviso užklausa

Jei sutriko Jūsų kompiuterio darbas ar iškilo techninių klausimų, galite užpildyti žemiau pateiktą serviso užklausos formą. Su Jumis susisieksime per artimiausią parą (darbo dienomis).

Siųsti

Patikrinti būseną

Remontuojamos prekės būseną galite stebėti nurodydami el. pašto adresą, bei RMA numerį, kuris užrašytas priėmimo akte.

Tikrinti