Paslaugos

Garantijos pratęsimas

„Warranty Expert“ garantijos pratęsimas – tai garantinio aptarnavimo paslauga, pratęsianti standartinę gamintojo garantiją papildomai 1, 2 ar 3 metams. Pratęsta garantija apima visus gedimus numatytus gamintojo garantijoje.

Garantinį laikotarpį galite pratęsti „iDeal“ parduotuvėse parduodamiems nurodytų kategorijų elektronikos įrenginiams, kurių vertė yra nuo 75 Eur. Tai galite padaryti likus ne mažiau nei 1 mėn. iki įsigyto produkto garantijos pabaigos.

Pratęsti garantiją taip pat galite ir įrenginiams, įsigytų iš kitų autorizuotų pardavėjų Lietuvoje (taip pat likus ne mažiau nei 1 mėn. iki garantijos pabaigos). Paslaugos sudarymui reikalingas pirkimo dokumentas.

Draudžiamos pirkinių
grupės
Pirkinio
vertė
Įmokos tarifas Franšizė Draudžiamos
rizikos
Kompensavimo
būdas
Standard Premium
1 m. 2 m. 3 m. 1 m. 2 m. 3 m.
iPhone, Mac,
iPad, Apple Watch, ausinės,
kolonėles ir kt.
75 - 199,99 € 25 € 35 € 45 € 35 € 50 € 65 € 0%

Pirkinio pratęsta garantija (gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams pasibaigus gamintojo garantijai)

Paslauga galioja įrenginio baterijai bei komplektacijoje esantiems aksesuarams

Standard:
Remontas (jei remontas neįmanomas, įrenginys keičiamas nauju)

200 - 349,99 € 40 € 55 € 65 € 55 € 75 € 85 €
350 - 499,99 € 45 € 70 € 85 € 70 € 105 € 125 €
500 - 749,99 € 75 € 105 € 145 € 125 € 175 € 225 €
750 - 1099,99 € 90 € 145 € 195 € 165 € 245 € 325 €

Premium:
Keitimas nauju
Galimybė su priemoka gauti geresnį įrenginį

1100 - 1499,99 € 110 € 195 € 265 € 195 € 295 € 410 €
1500 - 3499,99 € 170 € 275 € 395 € 285 € 425 € 555 €
3500 - 6000 € 315 € 395 € 515 € 445 € 625 € 810 €

Garantijos pratęsimo kaina yra fiksuota pasirinktam laikotarpiui pagal prekės kainą su PVM. Pasirenkamas garantijos pratęsimo laikotarpis yra papildomai pridedamas prie standartinio įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpio, kurią suteikia gamintojas.

Išsamių garantijos pratęsimo sąlygų teiraukitės visose  https://warranty.expert/lt/ arba telefonu 8 700 33300

Garantijos pratęsimo taisyklės

Su garantijos pratęsimo taisyklėmis susipažinti galite čia.

Ką daryti sugedus įrenginiui?  

  • Registruokite gedimą https://warranty.expert/lt/ arba telefonu 8 700 33300.
  • „Warranty Expert“ Jus informuos kur galite pristatyti savo įrenginį remontui.
  • Atsiimkite suremontuotą arba naują įrenginį nurodytu adresu.