Greitai. Profesionaliai.
Rezervavus paslaugos atlikimo laiką, mūsų technikai pasirūpins Jūsų įrenginiu profesionaliai ir operatyviai.
Įrenginiu galėsite džiaugtis dar tą pačią dieną. Ši paslauga leidžia tiksliai planuoti savo dieną ir sutaupyti
laiko.
Prieš atvykstant prašome atlikti duomenų atsarginę kopiją ir išjungti „Find My“ apsaugą.
Rezervuokite dabar. Paslaugas suteikiame per 90 min.*
Bendros aptarnavimo nuostatos
- Klientas pareiškia, kad yra informuotas apie tai, jog įrenginyje esančių duomenų, informacijos, programų ir
specialios konfigūracijos nustatymų, vykdant gedimo šalinimo darbus, gali būti neįmanoma išsaugoti ir jie
gali būti prarasti. iDeal Servisas neatsako už gedimo šalinimo metu įvykusį duomenų praradimą.
- Dalių ar viso įrenginio keitimo atveju išlieka galioti pradinio įrenginio garantija. Senasis įrenginys ar
pakeistos dalys negrąžinamos.
- Negarantiniams įrenginiams atsisakius remonto bus taikomas diagnostikos mokestis: 39 € „Mac" įrenginiams, 29 €
„iOS" ir kitiems įrenginiams.
- Vykdant aptarnavimo ir gedimo šalinimo darbus, gali tekti pašalinti Įrenginyje esančią informaciją, SIM
korteles, apsaugines plėveles ar kitus priedus.
- Klientas sutinka, kad iDeal servisas atliktų tokius informacijos ir/ar priedų pašalinimus, jei to reikia
aptarnavimo darbų atlikimui, ir yra informuotas, kad gali būti atvejų, kad informacijos ar priedų nebus galima
atstatyti į pirminę padėtį po darbų atlikimo.
- Klientas asmeniškai atsako už įrenginio duomenų atsarginių kopijų padarymą ir išsaugojimą ir/ar
Įrenginio duomenų perkėlimą į kitas laikmenas, įrenginius ir/ar nuotolines saugyklas.
- Servise galima užsakyti įrenginio duomenų perkėlimo paslaugą už papildomą mokestį, tačiau net ir
įrenginio duomenų perkėlimo paslaugos užsakymo atveju, iDeal negarantuoja, kad Iįrenginio duomenis bus įmanoma
perkelti ir/ar atstatyti. Jeigu užsakius paslaugą, įrenginio duomenų nėra galimybės perkelti, mokestis
neimamas.
- Jei klientas neatsiima prekės per 6 mėn., iDeal servisas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.
- Pristačius įrenginį į iDeal autorizuotą serviso centrą garantiniam aptarnavimui, gedimo šalinimo būdus
ir tvarką turi teisę nustatyti iDeal LT, vadovaujantis gamintojo numatytomis taisyklėmis.
* Nurodytas paslaugų atlikimo laikas yra orientacinis. Faktinė trukmė gali skirtis atsižvelgiant į paslaugos pobūdį.